Wednesday, August 17, 2011

puasa ke 18...happy happy day!!!!!!!!!!!!!!!!

salam everyone...berhabuk...berhabuk...berhabuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lama giler dah tak udpate blog. banyak hal 1, tak ade idea nak merapu 2, malas nak update 3...hehehe.

amacam semua berpuasa?masih ok?aku dah burn 8 hari dah...hahahaha.hari ni baru boleh pose balik.jap je kan dah nak raya..tetiba rasa dah tua lah pulak..sebab cepat sangat masa berjalan.

aku dah dapat lesen weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....semalam 17/8 test JPJ..lulus semua! =)...berbunga riang hatiku di Aidilfitri ni..hahahha gediks..tapi serius cuak tahap tak ingat lah. rasa nak terkeluar jantung ni sebab berdebau nau masa nak test semalam.tapi Alhamdulillah i made it! Terima Kasih Ya Allah kerana permudahkan semuanya.

so sekarang aku dah boleh fokus cari kerja..sara hidup..kahwin..hehe. sekarang still kat Damansara.mungkin minggu ni balik Melaka terus. so kalau aku dah senyap..blog pun sampai dah bersawang paham2 je la ea.rumah aku tak ado internet. duk je lah diam-diam kat umah..hehe..

teruskan berpuasa ye semua..tahan..tahan..sikit je lagi dah nak habis Ramadhan..tambah kan ibadah mana2 yang patut k..baca Al-Quran kalau tak khatam pun tak ape (selalunye kan orang time puasa ade yang cube nak khatam Al-Quran kan) asalkan kita nak baca dan hayati makna2 ayat2 cinta Allah tu. ni peringatan untuk aku gak ni..moga kita selalu diberkati olehNya..

moga kita dapat jumpa lagi Ramadhan tahun depan...insyaAllah

love ya =)

No comments:

Post a Comment