Tuesday, June 21, 2011

favourite...

selamat ari selasa semua!!!!!!!!!!!!!
buhsan...buhsan...buhsan...
minggu ni minggu yang tak berapa nak sihat sangat
sakit tekak...batuk...suara dah macam ella nak buat konsert...wakaka
cuaca panas sangat kot
plus aku bukan bangsa suka nau teguk air masak
bila teringat atau pn da sakit cam ni baru lah hegeh2 cari air mineral b'botol2
kalau makan kat luar baru lah sedar diri
"skyjuice je ea"
hahahahahaha...
tak pe lah ni peringatan sebenarnya...kan...
ok da lari topik
aku tak mau citer pasal favourite makan ke ape ke
aku nak citer blog mana yang aku mesti ngadap kalau aku online atau pun
the moment aku bukak laptop blog-blog ni lah yang aku akan terjah dulu
sila berdebar sekarang...hahahahaha
1) blog kak filla
2)  kak ceera 
ni yang memang aku akan usha
akan aku jenguk
dari mereka pregnant
sampai sudah melahirkan
anak masing2 udah 1 tahun
dari kak filla anak 1 udah b'tambah 2
yang lain2 ada jugak usha macam
Hanis Zalikha
bondanya auntie Model 80-an
dak2 uia nye blog pun ada jugak
cik jejariruncing pun ada gak
eh nak senaraikan semua ke....
yang penting sejak mula baca blog mereka2 ni lah baru macam
"eh macam best je ada blog..hehe"
ke tak best???
apa kata kamu?

oh lupa! adik beradik k.ceera (sepet and kak jem) pun aku serbu jugak...suka tak?hahaha 

No comments:

Post a Comment