Thursday, June 23, 2011

introduce myself...

dah post banyak entry baru nak introduce myself ke...
hehehe *senyum malu-malu sambil pintal2 hujung baju*
lupa sebenarnya...hahaha
aku orang melaka
yes, melaka yg penuh dengan cerita sejarah itu
melaka yang ada A'Famosa, Mahkota Parade, Dataran Pahlawan, Bandar Hilir...
ok sangat banyak kalau nak disenaraikan
tapi disebabkan aku study kat KL...mana???
Universiti Islam Antarabangsa (UIA) kat gombak nu ha
dah jarang sangat jalan2 kat melaka
serius!
Menara Taming Sari tu aku rasa org Penang pun penah naik agaknya
aku??? KLCC je lah yang selalu aku jejak...tak pun Wangsa Walk...
tak pe sikit hari je lagi gelaran student ni akan lucut
so b'jalan2 lah kita ke melaka ye...insyaAllah..
28 Jun ni final exam utk yg t'akhir as a student
ya aku nak habis belajar dah insyaAllah
setelah 6 tahun b'gelumang dengan kertas, laptop, notes, lecturers and semua lah
aku akan b'bangga utk m'jawab
"ya dah abis belaja da"
kalo tak
"tak habis2 blajau ko ni mi"
laaaa...dah macam2 subjek nak kene amik haruslah lambat habis...kan...
so sekarang tgh serbu jobstreet, spa utk cari keje...
insyaAllah ade rezeki untuk aku..
nak kawin ni..
eh???ok yg tu lain entry la ea...hahaha
aku ada 7 orang adik beradik
semua dah keje tinggal aku je belum
let fate fares me better...insyaAllah

No comments:

Post a Comment