Sunday, July 3, 2011

update..

Wah baru sampai dari bumi Melaka terchenta harus laju-laju update blog kan..
hehehehehe
almaklumlah kat umah tak de tenet
sebab mak abah je yang ada kat umah tu
tak de sape nak pakai kalau masukkn tenet pun
*anak ramai2 pun semua duk merantau sana-sini*
=)
macam sedih sikit bila balik dari Melaka ni
sebab???

1) aku masuk UIA je tengok budak2 semua usung beg nak balik kampung
bukan patut aku dah boleh goyang kaki duk umah ke
aku lak yang usung beg masuk UIA balik.
huhuhuhu
cam ni...
aku tengah amik lesen kete sekarang ni
kat area sini murah kalau nak amik kat bumi terchenta
disebabkan tak habis lagi so kena lah jaga UIA dalam 2 minggu ni
hukhuk
tak de kawan =(

2) about sis Moon's sister-in-law, kak Norma
sampai2 je tadi bukak blog ramai jugak blogger yang update pasal kak Norma
actually aku tahu pasal kak Norma before blog aku ni wujud lagi
selalu follow update2 dari kak Moon
about kak Norma's condition
her husband
her baby
memang senang untuk kita yang sihat Alhamdulillah ni say to people:
"sabar ye,ini ujian dari Allah..."
tapi yang menanggung tu hanya Allah je yang tahu hati mereka
but to all kak Moon's family
moga terus berusaha
terus kuat
terus tabah
kami ada untuk doakan kalian semua
kami ada untuk doakan moga kak Norma cepat sembuh
pada yang sudi untuk menghulurkan sumbangan and don't know how:
CIMB
01070068677528

Noormawati Mohd Rasif

No comments:

Post a Comment